Laatste blogje - Reisverslag uit Handel, Nederland van Kyra Teeken - WaarBenJij.nu Laatste blogje - Reisverslag uit Handel, Nederland van Kyra Teeken - WaarBenJij.nu

Laatste blogje

Blijf op de hoogte en volg Kyra

17 Augustus 2012 | Nederland, Handel

De statistieken: In de afgelopen 188 dagen die we op reis zijn geweest, hebben we 10 landen bezocht, waarin we meer dan 40 steden en een stuk of 8 eilanden hebben bezocht. Op al deze plekken hebben we in meer dan 60 hostels geslapen en ontelbaar veel mensen ontmoet. En om op al deze plekken te komen hebben we meer dan 50 uren gevlogen en honderden uren in bussen gezeten, maar ook dat hoort erbij. Ondanks en dankzij al deze puntjes hebben we van geen enkel moment spijt gehad en was het een onvergetelijke ervaring waar we zo weer voor in het vliegtuig zouden stappen (sorry Anneke en Rianne).

Nu moeten we weer terug naar het 'normale' dagelijkse leven. Terug naar studeren, sporten, maar ook terug aan het werk zodat we weer genoeg kunnen verdienen om over een paar jaar weer op reis te gaan. Als je zo veel mensen ontmoet tijdens je reis, die op zo veel andere plekken geweest zijn, komt het er uiteindelijk op neer dat je meer landen op je 'to do' lijst zet, dan dat je er afstreept.

Maargoed, aan iedereen die onze blog heeft gevolgd, of op een andere manier interesse heeft getoond in wat we allemaal gedaan hebben: Bedankt!

Ps: voor de mensen die nog benieuwd zijn wat we in de laatste week hebben gedaan: Tot afgelopen zondag hebben we in Mancora van de zon genoten. Vervolgens hebben we de bus naar Lima, ben ik nog naar CrossFit Peru geweest en hebben er de laatste dingetjes nog geregeld. Woensdag was het tijd om vroeg op te staan voor onze vlucht en nu zijn we weer in NL...

• 24 Augustus 2012 - 13:16

Mildred:

Lieve Kiek en Niels,

weer met beide beentjes op de vaderlandse bodem!! 'There's no place like home' is een gezegde dat voor jullie niet opgaat lijkt me.

Bedankt voor jullie geweldige verhalen, ik heb er erg van genoten.

Sterkte met het dagelijks leven hier in het saaie Nederland en wellicht tot gauw.

Liefs, groetjes,
    Mildred.